Auto-ongeval

 Hallo

Hier zijn we weer met een nieuwe post over het boek. Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe het verhaal verder gaat! Ik ben nu gekomen aan bladzijde 72.

Ik heb net even gelezen en Roel, Vix en Cas waren bezig met het doosje van Alex te zoeken maar opeens kwam de politie, ze stellen hem allerlei vragen over het doosje... Ok, ik ben nu net klaar met het lezen van dit stuk en ik dacht echt even dat er iets belangrijks was met dat doosje, maar blijkbaar hadden de buren geocaching verkeerd geïnterpreteerd en was het een groot misverstand. Roel moest wel nog even blijven, hij moest zo nodig weer de stoere uithangen. Ik snap soms niet waarom mensen dat doen bij de politie, het zorgt alleen maar voor meer problemen.

Lynsey en haar zus zijn net naar een van de andere locaties gereden daar werden ze achtervolgt door de boswachter, ik vond het even een spannend stuk maar het is goed gekomen. Nu is Sophie boos en Lynsey moet haar excuses aanbieden maar ze wil niet, ik herken mezelf daar wel een beetje in want ik ben ook redelijk koppig. Lynsey heeft weer iets gevonden en er is ook die ene gast van het station die constant opduikt en rare berichten stuurt, zou hij er iets mee te maken hebben?

Ik heb juist het laatste stukje gelezen voor vandaag Lynsey en Sophie hebben net een auto-ongeluk gehad! Ze zijn wel bij het volgende adres geweest en hebben daar weer iets gevonden. Helaas hebben ze ruzie gekregen en het volgende moment was de auto helemaal verbrijzeld.

Ik hoop dat het goed komt met hen... Morgen het volgende stukje lezen.


Reacties